Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/5597
Title: Параллели и перпендикуляры концепции развития математического образования в Российской Федерации
Other Titles: The Parallels and perpendiculars of concept of mathematical education in the Russian Federation
Authors: Вдовин, А. Ю.
Удинцева, С. Н.
Issue Date: 2016
Publisher: УГЛТУ
Citation: Вдовин, А. Ю. Параллели и перпендикуляры концепции развития математического образования в Российской Федерации = The Parallels and perpendiculars of concept of mathematical education in the Russian Federation / А. Ю. Вдовин, С. Н. Удинцева // Инженерная школа XXI века: традиции, достижения, инновации : материалы науч.-метод. конференции с международным участием / Минобрнауки России, Урал. гос. лесотехн. ун-т. ‒ 2016. – С. 12– 15.
Abstract: Приведен сравнительный анализ двух документов. Первый основные идеи концепции развития российской математики (версия 01.20.2013). Второй пакет математического образования в Российской Федерации, утвержденный постановлением Правительства Российской Федерации от 24 декабря 2013 года.
The report presents a comparative analysis of the two documents. The first - the key ideas of the concept of development of Russian mathematics education. (Version of 01.20.2013.) The second package concept of mathematical education in the Russian Federation, approved by the decision of the Government of the Russian Federation of December 24, 2013.
Keywords: МАТЕМАТИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРЕПОДАВАНИЕ МАТЕМАТИКИ
URI: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/5597
ISBN: 978-5-94984-555-4
Origin: Инженерная школа XXI века: традиции, достижения, инновации : материалы науч.-метод. конференции с международным участием. - Екатеринбург, 2016.
Appears in Collections:Инженерная школа ХХI века: традиции, достижения, инновации. Материалы конференции

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ing-2016-02.pdf450,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.