Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7004
Title: Значение и роль невербальных коммуникаций в успешности профессиональной деятельности преподавателя
Other Titles: The importance and role of nonverbal communication as related to the success of professional activity of a teacher
Authors: Петрикеева, И. А.
Чернышев, Л. А.
Issue Date: 2017
Publisher: УГЛТУ
Citation: Петрикеева, И. А. Значение и роль невербальных коммуникаций в успешности профессиональной деятельности преподавателя = The importance and role of nonverbal communication as related to the success of professional activity of a teacher / И. А. Петрикеева, Л. А. Чернышев // Эко-потенциал. – 2017. – № 4 (20). – С. 160– 165.
Abstract: Авторы рассматривают роль невербальных коммуникаций в успешности профессиональной деятельности преподавателя. В статье представлены и проанализированы результаты исследования образа «успешного преподавателя», проведенного в 2017 году в УГЛТУ.
The role of nonverbal communications in success of professional activity of teacher is analyzed. The results of the study of the image of an "successful teacher" held in 2017 at UGLTU are presented and analysed
Keywords: НЕВЕРБАЛЬНЫЕ КОММУНИКАЦИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ АРТИСТИЗМ
ПРОКСЕМИКА
ЭМОЦИОНАЛЬНОЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ
ОБРАЗ «УСПЕШНОГО ПРЕПОДАВАТЕЛЯ»
ОРГАНИЗАЦИОННЫЕ И КОММУНИКАТИВНЫЕ КАЧЕСТВА
NONVERBAL COMMUNICATION
PEDAGOGICAL ARTISTRY
PROXEMICS
THE EMOTIONAL IMPACT
THE IMAGE OF THE "SUCCESSFUL TEACHER"
ORGANIZATIONAL AND COMMUNICATION SKILLS
URI: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7004
Origin: Эко-потенциал. – 2017. – № 4 (20)
Appears in Collections:Эко-потенциал: журнал междисциплинарных научных публикаций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ek-4-17_18.pdf1,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.