Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7677
Title: | Актуальные вопросы современного вузовского образования России |
Other Titles: | Topical issues of modern higher education in Russia |
Authors: | Тимощук, А. С. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | УГЛТУ |
Citation: | Тимощук, А. С. Актуальные вопросы современного вузовского образования России = Topical issues of modern higher education in Russia / А. С. Тимощук // Система оценки квалификации в развитии вузовского образования России и зарубежных стран : матер. Рос. науч.-метод. конф. с междунар. участием / Минобрнауки России, Урал. гос. лесотехн. ун-т. – Екатеринбург, 2018. – С. 120–123. |
Abstract: | The state of the issue of modern education directly depends on the heterogeneity of the emerging tendencies of the society – globalization / regionalization, the formation of civil society / increasing state control in connection with the requirements of national security. Состояние проблемы современного образования напрямую зависит от неоднородности формирующихся тенденций общества – глобализации / регионализации, формирования гражданского общества / усиления государственного контроля в связи с требованиями национальной безопасности. |
Keywords: | MODERN EDUCATION TRAINING OF PERSONNEL OCCUPATIONAL EMOTIONAL BURNOUT SYNDROME COMPETITION СОВРЕМЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПОДГОТОВКА КАДРОВ СИНДРОМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ВЫГОРАНИЯ КОНКУРЕНЦИЯ |
URI: | https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7677 |
ISBN: | 978-5-94984-667-4 |
Origin: | Система оценки квалификации в развитии вузовского образования России и зарубежных стран |
Appears in Collections: | Система оценки квалификации в развитии вузовского образования России и зарубежных стран. Материалы Российской научно-методической конференции |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sist-18-35.pdf | 436,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.