Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7718
Title: Эффект присутствия преподавателя в учебном процессе
Other Titles: The effect of the teacher’s presence in the teaching process
Authors: Пищулов, В. М.
Issue Date: 2018
Publisher: УГЛТУ
Citation: Пищулов, В. М. Эффект присутствия преподавателя в учебном процессе = The effect of the teacher’s presence in the teaching process / В. М. Пищулов // Система оценки квалификации в развитии вузовского образования России и зарубежных стран : матер. Рос. науч.-метод. конф. с междунар. участием / Минобрнауки России, Урал. гос. лесотехн. ун-т. – Екатеринбург, 2018. – С. 156–158.
Abstract: The article is devoted to the importance of the teacher’s presence in the learning process. The effect of the presence of the teacher is a factor that signifi cantly improves the quality of students’ education due to the multiple forms of infl uence on the students by the teacher.
Статья посвящена важности присутствия преподавателя в процессе обучения. Эффект присутствия преподавателя является фактором, значительно повышающим качество обучения студентов за счет множественных форм воздействия на студентов со стороны преподавателя.
Keywords: THE EFFECT OF THE PRESENCE OF THE TEACHER
THE QUALITY OF TEACHING
INTERACTIVE TEACHING METHODS
SUPERFICIAL FACTORS OF THE PRESENCE OF THE TEACHER
FEEDBACK IN THE LEARNING PROCESS
ЭФФЕКТ ПРИСУТСТВИЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЯ
КАЧЕСТВО ОБУЧЕНИЯ
ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
НАДЧУСТВЕННЫЕ ФАКТОРЫ ПРИСУТСТВИЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЯ
ОБРАТНЫЕ СВЯЗИ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ
URI: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7718
ISBN: 978-5-94984-667-4
Origin: Система оценки квалификации в развитии вузовского образования России и зарубежных стран
Appears in Collections:Система оценки квалификации в развитии вузовского образования России и зарубежных стран. Материалы Российской научно-методической конференции

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sist-18-47.pdf441,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.