Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7670
Title: Конкурентоспособность товара как концепция маркетинговой стратегии предприятия
Other Titles: Competitiveness of the goods as a concept of the marketing strategy of the enterprise
Authors: Помыткина, Л. Ю.
Богословская, О. А.
Маркварт, К. Е.
Issue Date: 2018
Publisher: УГЛТУ
Citation: Помыткина, Л. Ю. Конкурентоспособность товара как концепция маркетинговой стратегии предприятия = Competitiveness of the goods as a concept of the marketing strategy of the enterprise / Л. Ю. Помыткина, О. А. Богословская, К. Е. Маркварт // Эко-потенциал. – 2018. – № 2 (22). – С. 96–101.
Abstract: The basic marketing strategies by M. Porter are analyzed. The study of the preferences of coffee consumers is fulfiled. A comprehensive strategy for ZAO «Factory "Zolotye Domes"» is proposed.
В статье рассмотрены базовые маркетинговые стратегии М. Портера. Проведено исследование предпочтений потребителей кофе. Предложена комплексная стратегия для ЗАО «Фабрика «Золотые купола»».
Keywords: STRATEGY
COMPETITIVENESS OF GOODS
A SURVEY OF RESPONDENTS ABOUT THE BRANDS OF COFFEE
QUALITY OF PRODUCTS AND SERVICES
СТРАТЕГИЯ
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ТОВАРА
ОПРОС РЕСПОНДЕНТОВ О МАРКАХ КОФЕ
КАЧЕСТВО ПРОДУКТА И УСЛУГ
URI: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7670
Origin: Эко-потенциал. – 2018. – № 2 (22)
Appears in Collections:Эко-потенциал: журнал междисциплинарных научных публикаций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
eko_2-18-09.pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.