Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7685
Title: Субъективизм и мотивация оценки обучения
Other Titles: Subjectivity and motivation of evaluation of training
Authors: Карпова, Е. А.
Кукулите, Т. Г.
Issue Date: 2018
Publisher: УГЛТУ
Citation: Карпова, Е. А. Субъективизм и мотивация оценки обучения = Subjectivity and motivation of evaluation of training / Е. А. Карпова, Т. Г. Кукулите // Система оценки квалификации в развитии вузовского образования России и зарубежных стран : матер. Рос. науч.-метод. конф. с междунар. участием / Минобрнауки России, Урал. гос. лесотехн. ун-т. – Екатеринбург, 2018. – С. 87–90.
Abstract: The article is devoted to the analysis of the main tasks of the fi nal stage of training. The most relevant models for evaluating the educational process are determined. The results of the experiment on the formation of a new model for the evaluation of the learning outcome are summarized.
Статья посвящена анализу основных задач завершающего этапа обучения. Определены наиболее актуальные модели оценки образовательного процесса. Подведены итоги эксперимента по формированию новой модели оценки результата обучения.
Keywords: EVALUATION
EVALUATION CRITERIA
EDUCATIONAL PROCESS
CORRECTIVE ACTIONS
ОЦЕНКА
КРИТЕРИИ ОЦЕНКИ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС
КОРРЕКТИРУЮЩИЕ ДЕЙСТВИЯ
URI: https://elar.usfeu.ru/handle/123456789/7685
ISBN: 978-5-94984-667-4
Origin: Система оценки квалификации в развитии вузовского образования России и зарубежных стран
Appears in Collections:Система оценки квалификации в развитии вузовского образования России и зарубежных стран. Материалы Российской научно-методической конференции

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sist-18-24.pdf447,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.